SEO basics voor Duitsland

SEO basics voor Duitsland

SEO-Grundlagen für SEO in Deutschland sind qua technischen Anforderungen so, wie in den Niederlanden. 

SEO-Grundlagen: 3 stages of Google Search 

Google haalt tekst, afbeeldingen en video’s van webpagina’s op internet op met behulp van geautomatiseerde programma’s die crawlers worden genoemd. (Crawling und Indexierung)

Google analyseert de tekst, afbeeldingen en videobestanden op de pagina en slaat de informatie op in de Google-index, een grote database. (Ranking und Darstellung in der Suche)

Wanneer een gebruiker iets op Google zoekt, geeft Google informatie terug die relevant is voor de zoekopdracht van de gebruiker. (Serving search results)

Search Console kan aangeven dat een pagina is geïndexeerd, maar je ziet deze niet in de zoekresultaten. Dit kan komen doordat de inhoud van de pagina niet relevant is voor de zoekopdrachten van gebruikers in Duitsland, de kwaliteit van de inhoud laag is omdat er taalfouten inzitten, of omdat robots meta-regels voorkomen dat de pagina wordt weergegeven.

Fortgeschrittene SEO-Techniken: Regelmäßige Performance Kontrolle

Nächste Schritte bestehen in der (Monitoring und Fehlerbehebung) und (Webspezifische Leitfäden). 

BÄM Adventskalender

🌲 Ontvang de wintervibes uit Duitsland
👩‍💻 Duitse cultuur in beeld gebracht in het Nederlands
✔️ gratis en toch waardevol